8 Nisan 2014 Salı

30unda flüt çalmaya meraklanır mı insan?

Çoook uzun zamandır arzu ettiğim, fakat bir türlü başlayamadığım 'flüt' sevdama, nihayet kavuştum.
Şöyle ki..
Evet, istiyorum istemesine de,hiçbir bilgim yok, nereden alınır, hangi marka, nasıl anlayacağız vs. vs. İnternet gerçekten inanılmaz bir dünya.. Şahane bir site buldum, emeği geçenlere sonsuz teşekkürler..
www.flutcu.net , öncelikle buradan flut konusunda birazcık bilgilendim. Oradaki arkadaşların da inanılmaz yardımı oldu. Velhasıl, karar verdim vermesine de, yarım yamalak Macarcam ile nasıl olacaktı bu iş?
Miskolc Plaza'da bir adet enstrüman satan dükkan var, satıcı ingilizce de biliyor. Yalnız pazarlık yapılmıyor :) Gülmeyin, biz Türk'üz, pazarlık sünnettir :)
Trevor James-Vivace marka flüt, Miskolc Plaza'da 89000-HUF'tu.Araştırıp Budapeşte'de bir müzik dükkanı buldum, web sitesine buradan ulaşabilirsiniz :) Oradakilerde ingilizce biliyorlar,ve maillerinize cevap veriyorlar. Yalnız bu dükkan yalnızca haftaiçi çalışıyor. Tesadüfen bir iş için Budapeşte'ye gittiğim bir cuma günü denk getirip flütüme kavuştum. Hemde 75000HUF olan flüt pazarlıkla 68000HUF'a alındı :) (Yaklaşık 680-TL)

Üstelik bu Fon Trade Music'in tamir bölümü de mevcut.

Bu dönemde www.flutcu.net ekibinin ve Sarpay Özçağatay'ın epey yardımını gördüm, tekrar teşekkürler hepsine..
Ayrıca ismini hiç duymadıysanız, Sarpay'ı bir araştırın, müziğini dinleyin derim..




Sevgiler,

Gökçe D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder